pondělí 16. června 2008

Slovo úvodem

Proč jsem vlastně začal blogovat?
Právě jsem dokončil střední školu a chystám se na MFF UK, takže poslední dobou se moje myšlenky neustále točily kolem matematiky a příbuzných oborů. Začaly se u mě již projevovat různé deformace, které jsou pro matfyzáky tak typické. Řekl jsem si, že tyto deformace vycházejí z jednostranného pohledu na svět a jednostranného způsobu myšlení a proto se jich nejsnáze zbavím, když se začnu věnovat i oborům zcela odlišným jako je filozofie, historie a literatura. A odtud je jen krůček k zahájení vlastní tvorby a po drobném vnějším impulsu jsem se rozhodl rozšířit řady bloggerů. Jak jsem již zmínil, právě s blogováním začínám a toto jsou mé první nesmělé krůčky na poli blogů, proto bych vás chtěl alespoň pro začátek požádat o jistou dávku schovívavosti.
O obsahu
Tento blog nebudu provozovat deníkovou formou,ale budu sem bez ladu a skladu házet různé logické úvahy,postřehy z všedního života a další jiné zajímavosti.Možná se zeptáte,proč jako matematik nepíšu i o matematice. Zde je prostá odpověd-tento blog mi bude sloužit spíše jako odreagování od školních problémů a kdybych psal především o matematice, vedlo by to jen k zúžení okruhu diváků, což by byla škoda.



Žádné komentáře: